برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های فروشگاه اینستاگرام میکاپ دانژه رو دنبال کنین
مشاهدهچطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت میکاپ دانژه شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شده اید راه از طریق تماس تلفنی یا شبکه های اجتماعی به ما اطلاع بدین.
هزینه ی ارسال در فروشگاه میکاپ دانژه چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.
چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
شرایط گارانتی فروشگاه میکاپ دانژه
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا فروشگاه میکاپ دانژه مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی کالای خود می توانید از طریق شماره 01332009035 اقدام نمائید.
بازگرداندن کالا
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای فروشگاه میکاپ دانژه بوده است و فروشگاه میکاپ دانژه در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه میکاپ دانژه اطلاع داده دهید.
اگر کالایی که خریداری کردم اگر ایراد ظاهری و یا مغایرت با سایت داشته باشد میتوانم برگردانم؟
بله ، شما در همان روز تحویل کالا ، در صورتی که کالا در شرایط اولیه باشد میتوانید کالا را مرجوع کنید.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه میکاپ دانژه ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .
علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
وجود مغایرت، باید حداکثر7 روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟
بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
با توجه به انتخاب شما، سفارش شما از طریق پست و تیپاکس طی 4 الی 7 روز کاری تحویل شما میشود.
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.